Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Pn lis 19, 2018 2:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 12:48 
Offline
Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 17:17
Posty: 111
Lokalizacja: Zabrze
Mam pytanko. Iloma Upiorami można grać?? Bo teoretycznie powinno się grać jednym, tak jak czarodziejem, ale karta czarny koń może występować w 9 kopiach aby uposażyć nim każdego Nazgul...
Prosiłbym o wytłumaczenie:P

_________________
Elen sila lumenn omentielvo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 15:22 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1805
Lokalizacja: Katowice
W talii możesz mieć 2, ale w sideboard pozostałych 7. Można ich zagrać przy pomocy koni albo They ride together, pamiętając o tym, ze maksymalny rozmiar druzyny poza haven to 7, więc 9 Ringwraithów nie może się poruszać po Śródziemiu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 16:29 
Offline
Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 17:17
Posty: 111
Lokalizacja: Zabrze
Myślałem, że w momencie zagrania czrodziejaupiora, nie mżna zagrywac kolejnego, bo teoretycznie dany czrodziej/upiór to ja....

_________________
Elen sila lumenn omentielvo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 21, 2007 16:54 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 968
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Germanus napisał(a):
Myślałem, że w momencie zagrania czrodziejaupiora, nie mżna zagrywac kolejnego, bo teoretycznie dany czrodziej/upiór to ja....


Co do Wizardów to się jak nabardziej zgadza, w przypadku Upiorów jednak można zagrywać pozostałych i funkcjonują oni tak jak followerzy (ale Ty, że tak powiem, nadal jesteś tym pierwszym).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 22, 2007 3:04 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1649
Lokalizacja: Warszawa
Gror napisał(a):
Germanus napisał(a):
Myślałem, że w momencie zagrania czrodziejaupiora, nie mżna zagrywac kolejnego, bo teoretycznie dany czrodziej/upiór to ja....


Co do Wizardów to się jak nabardziej zgadza, w przypadku Upiorów jednak można zagrywać pozostałych i funkcjonują oni tak jak followerzy (ale Ty, że tak powiem, nadal jesteś tym pierwszym).


znaczy sie jestes tym ringwraith'em którego wystawiłeś jako pierwszego - i tylko jego specjalnej zdolności mozesz używać, wszyscy inni którzy robią za ringwraith follower'ów nie mogą uzywać swych specjalnych zdolności (wyjątkiem jest drugo zdolnośc Uvath'y która właśnie służy do zrobienia z niego follower'a; plus skill'e czy możliwość posługawania się sorcery, shadow-magic czy spirit-magic zostają) ale poza tym licza sie jak normlany ringwraith character (nie można skorumpować, nie moze używać przedmiotów itp)

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N maja 20, 2018 16:52 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1058
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
|Highwayman| napisał(a):
Gror napisał(a):
Germanus napisał(a):
Myślałem, że w momencie zagrania czrodziejaupiora, nie mżna zagrywac kolejnego, bo teoretycznie dany czrodziej/upiór to ja....


Co do Wizardów to się jak nabardziej zgadza, w przypadku Upiorów jednak można zagrywać pozostałych i funkcjonują oni tak jak followerzy (ale Ty, że tak powiem, nadal jesteś tym pierwszym).


znaczy sie jestes tym ringwraith'em którego wystawiłeś jako pierwszego - i tylko jego specjalnej zdolności mozesz używać, wszyscy inni którzy robią za ringwraith follower'ów nie mogą uzywać swych specjalnych zdolności (wyjątkiem jest drugo zdolnośc Uvath'y która właśnie służy do zrobienia z niego follower'a; plus skill'e czy możliwość posługawania się sorcery, shadow-magic czy spirit-magic zostają) ale poza tym licza sie jak normlany ringwraith character (nie można skorumpować, nie moze używać przedmiotów itp)
Skąd pewność, że Ringwraith Follower może używać czarów? Czy czary nie są ich "special abilities"?

I jeszcze jedno: czy Ringwraith Follower może używać swoich kart Unleashed?

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N maja 20, 2018 18:27 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Ciachu napisał(a):
Skąd pewność, że Ringwraith Follower może używać czarów? Czy czary nie są ich "special abilities"?

Stąd:
CRF, Rulings by Term, Ringwraith Follower napisał(a):
Ringwraith followers may still use magic as printed on their card.


Ciachu napisał(a):
I jeszcze jedno: czy Ringwraith Follower może używać swoich kart Unleashed?

Akurat te karty mają warunek zagrania "Playable on XYZ Ringwraith (as your Ringwraith)". Ringwraith Follower nie jest Twoim Ringwraithem.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 31, 2018 18:00 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1058
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
No to jeszcze jedno podobne pytanie: czy Ringwraith Follower moze sie tapnac, aby skorzystac z efektu karty Ancient Secrets?

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 31, 2018 18:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Gdyby text Ancient Secrets zaczynałby się "Tap Ringwraith" wtedy tak. Ale zaczyna się "Tap your Ringwraith". Your Ringwraith Follower, to nie your Ringwraith.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL