Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Pt paź 19, 2018 7:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wizard hero by tournament
Ankieta wygasła Cz lip 02, 2015 12:07
2+1 - z podmianką 0%  0%  [ 0 ]
2+1 - cierpliwie czekamy 40%  40%  [ 4 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
2+1 - jak przeciwnik ma wizarda to możemy wystawić tego samego twierdząc, że to jest inny, natomiast jak nie ma jeszcze wizarda na stole to nie możemy dokonać podobnej deklaracji, tylko wystawiamy tego co nam doszedł, lub czekamy na tego którego bardziej byśmy chcieli 60%  60%  [ 6 ]
Liczba głosów : 10
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr cze 03, 2015 8:38 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 796
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
:? Hmm, ja też to zawsze interpretowałem tak jak Ciachu - że jak przeciwnik ma "naszego" wizarda na stole to możemy zagrać kopię tegoż z zastrzeżeniem, że to ten drugi z naszej talii. Z tego co pamiętam była też mowa o tym, że jeśli do końca gry nie wystawimy tego drugiego, deck sprawdzany jest na obecność deklarowanego czarodzieja, aby nie było przewałek.

A opcja z dowolnością decyzji co do tego jakim wizardem jest ten właśnie zagrany - jest (choć pewnie przydatna) przegięta.

Rzekłem.
Hawgh! :D

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 03, 2015 8:59 
Offline
Pan na Rhosgobel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 8:12
Posty: 833
Lokalizacja: Rhosgobel
Tak, macie rację, tak to było ustalane i tak to powinno być! Przekonaliście mnie i zmieniłem swój głos na 4 opcję!

_________________
Nie ufaj czarodziejom, bo są chytrzy i skorzy do gniewu.
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 03, 2015 9:07 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1058
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Efgard napisał(a):
Zrobiłem tak jak sugerowałeś Ciachu, ale nie wiem czy dobrze oddałem to co chciałeś uzyskać, a tak BTW to mi się przez to ankieta zrypała! :roll:


Sorki za zamieszanie Efgard, nie chciałem psuć Ci ankiety :-( :-( :-(
A dodany punkt jest napisany idealnie - właśnie na niego zagłosowałem :-)

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 03, 2015 9:33 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 17, 2010 21:40
Posty: 221
Lokalizacja: Przeczyce
Ja też uważam, że jedyna słuszna opcja to opcja Ciacha.

_________________
Barlog's commander


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 03, 2015 23:22 
Offline
Scout/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lis 01, 2013 9:43
Posty: 148
Lokalizacja: Rzeszów
No w koncu chwila wolnego to moge cos napisac :)

a co w wypadku jak wsadze 3 roznych czaromagokillerow? Zasady tego nie zabraniaja o ile sie nie myle.
W taki wypadku mam 3 mozliwe wybory co wiecej jak przeciwnik wystawi jednego z tych ktorych mam [ pallando ty draniu ] mam naprawde duze pole manewru i zaleznie od sytuacji moge wystawic 2 innych jak mi sie podoba i jak jest lepoej dla mnie.

Osobiscie uwazam ze opcja 2+1 spokojnie czekam jest bardziej sprawiedliwym wyborem, pod warunkiem ze dopuszczone jest ewentualnie wlozenie 3 kopi tego samego czarodzieja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 04, 2015 3:43 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
No właśnie zabraniają. Te od ICE.

CRF, Tournaments, Deck Construction napisał(a):
Up to 3 copies of one Wizard or Ringwraith is allowed in a play deck, or up to 2
copies of one and 1 copy of another. One copy each of three different Wizards or
Ringwraiths is not allowed.

You may place Ringwraiths or Wizards in your sideboard, as long as only one of them
is duplicated in the deck and sideboard combined, and you have only Ringwraiths or
only Wizards in the deck and sideboard combined.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 04, 2015 19:34 
Offline
Scout/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lis 01, 2013 9:43
Posty: 148
Lokalizacja: Rzeszów
Konrad Klar napisał(a):
No właśnie zabraniają. Te od ICE.

CRF, Tournaments, Deck Construction napisał(a):
Up to 3 copies of one Wizard or Ringwraith is allowed in a play deck, or up to 2
copies of one and 1 copy of another. One copy each of three different Wizards or
Ringwraiths is not allowed.

You may place Ringwraiths or Wizards in your sideboard, as long as only one of them
is duplicated in the deck and sideboard combined, and you have only Ringwraiths or
only Wizards in the deck and sideboard combined.


I dlatego nie gram wizardem :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 04, 2015 21:59 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1058
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Dhror, ale 3 różnych Ringwraithów też nie możesz wrzucić do talii... ;-)

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 04, 2015 22:36 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1655
Lokalizacja: Warszawa
Ale kombinująć z sideboardem możesz mieć całą pakę 9 nazguli ;)

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 05, 2015 7:50 
Offline
Scout/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lis 01, 2013 9:43
Posty: 148
Lokalizacja: Rzeszów
Ale 3 upadlych moge miec :P i bede miec pewnosc ze go wystawie :P no chyba ze trafie na innego gracza ktory bedzie chcial grac tym samym czarodziejem wtedy moze byc roznie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 05, 2015 12:33 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1058
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
OK, 3 tych samych Fallenów, no chyba, że jesteś tak szalony, żeby wrzucać 3 różnych Fallenów :-P

Zresztą, przytoczony przez Konrada zapis z CRF właśnie pozwala na wrzucenie do talii 3 tych samych Wizardów / Ringwraithów - oczywiście na Twoją odpowiedzialność ;-)

CRF, Tournaments, Deck Construction napisał(a):
Up to 3 copies of one Wizard or Ringwraith is allowed in a play deck, or up to 2
copies of one and 1 copy of another. One copy each of three different Wizards or
Ringwraiths is not allowed.

You may place Ringwraiths or Wizards in your sideboard, as long as only one of them
is duplicated in the deck and sideboard combined, and you have only Ringwraiths or
only Wizards in the deck and sideboard combined.

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 05, 2015 20:58 
Offline
Scout/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lis 01, 2013 9:43
Posty: 148
Lokalizacja: Rzeszów
Ciachu inaczej niz z 3 taki samymi fallenami sie nie gra :P

Przyjedz na kolejny turniej to ci obiecuje pokazac co i jak :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL