Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest N gru 16, 2018 20:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn kwi 18, 2016 11:45 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 05, 2005 17:30
Posty: 236
Lokalizacja: Rzeszów
Witam,

Przy okazji ostatniego turnieju CD rozmawialiśmy o pewnych sytuacjach, które były regulowane czy to przez CFRy, czy przez erraty a potem interpretacje zostały zmienione. Pogubiłem się trochę co można a co nie można, stąd mam kilka zapytań o oficjalne lub półoficjalne orzeczenia, tak żeby nie było niespodzianek na turniejach :)

1) RUSE ‐

Short‐event (R)
Diplomat only. Scout only. Playable on a untapped diplomat in a covert company facing an attack. Tap the diplomat. The attack is canceled.
Alternatively, playable on a scout facing an attack. No strikes of the attack may be assigned to the scout.

Tutaj wiem że była interpretacja że jeżeli byłby samotny scout i automatic attack, to nie można zagrać tej karty. Ponieważ CRF mówi że:

"The only resources you may play against automatic-attacks are ones that cancel the attack, cancel a strike, or would be otherwise playable during the strike sequence. "

Z naszych rozmów na ostatnim turnieju CD, Paweł coś wspominał że coś tam się jednak zmieniło w tej materii. Jest jakaś nowa wersja CRFa, która o tym mówi? Czy to, że tak się wyrażę "na gębę"?

Podobna sytuacja jest z Sojourn in Shadows:

SOJOURN IN SHADOWS ‐ Short‐event (R)
Magic. Shadow‐magic. Playable before strikes are assigned on a character facing an attack in a shadow‐magic using character’s
company. Target character cannot be assigned a strike from the attack. Unless he is a Ringwraith, the shadow‐magic using
character makes a corruption check modified by ‐4.

2) Czy została wyjaśniona kwestia zagrywania ringwraith followerów za pomocą We Have Come to Kill? Był jakiś ruling lub errata że tą kartą można zagrać non-ringwraith character. Pytanie i spór był o to czy ringwraith follower to ringwraith czy nie (w sensie czy 'ringwraith' oznacza tutaj "rasę" charactera czy chodzi o "ringwraith" jako awatar).

Dzięki za info. Jak mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę żeby nie mnożyć wątków.

_________________
Członek Grupy Trzymającej Władzę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 18, 2016 20:16 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1674
Lokalizacja: Warszawa
Nie rzucę teraz konkretnym przypisem czy paragrafem bo miałem ciężki dzień i jeszcze głowa mnie boli. Poszukam tego na dniach ale faktycznie, obecnie Ruse i Sojourn in Shadows mogą być zagrywane na AA.

Na pewno nie można zagrać RW followera za pomocą WHCtK ;)

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 18, 2016 21:40 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Errata dotycząca tego, co można zagrać mierząc się z automatycznym atakiem, została uchwalona tutaj: http://www.councilofelrond.org/forum/vi ... 103&t=1976
Cytuj:
New Rule

When facing an automatic-attack, you may play resources that directly affect the attack or would otherwise be playable during the strike sequence. The same applies for facing attacks created by cards with multiple actions.


Skąd pewność, że z pomocą We Have Come To Kill można zagrać RW followera, tego nie wiem. Sam jestem przekonany jedynie co do tego, że nie można z pomocą tej karty zagrać avatara, bo jego nie można wprowadzać do gry ani pod DI, ani pod GI*.

Co do samej erraty nie mam zastrzeżeń; nawet głosowałem za jej przyjęciem. Zastrzeżenia mam do jednego z przykładów zmian w grze, jakie ta errata wprowadza.
Cytuj:
Example 1:
A hero company decides to enter Dead Marshes with The Moon Is Dead in play. The player has Marvels Told in hand.
Before: Marvels Told may not be played at this point and the company must face boosted Undead automatic-attacks twice.
After: A sage taps to play Marvels Told on The Moon Is Dead, and the company proceeds to face only the normal automatic-attack.

Oryginalne zasady stanowią:
CRF, Turn Sequence, Site Phase, General napisał(a):
A company may not play any resource during the site phase until they have faced all
automatic-attacks, unless that resource directly affects an automatic-attack.
Removing an automatic-attack does not directly affect it, although cancelling does.

CRF, Turn Sequence, Site Phase, Automatic-attacks napisał(a):
The only resources you may play against automatic-attacks are ones that cancel the
attack, cancel a strike, or would be otherwise playable during the strike sequence.

Karty jak The Moon Is Dead oddziaływują bezpośrednio na atak, ale mogą być zagrywane (i usuwane) nawet kiedy kompania (czy cokolwiek innego) nie mierzy się z atakiem. Nie są więc to karty zagrywane na tak, czy przeciwko atakowi i ich usuwanie również nie jest akcją przeciwko atakowi a jedynie akcją bezpośrednio oddziaływującą ma atak.
Errata zmienia jedynie ograniczenia ustanowione przez CRF, Turn Sequence, Site Phase, Automatic-attacks., nie dotyczy zaś CRF, Turn Sequence, Site Phase, General. Marvel Told na The Moon Is Dead w trakcie mierzenia się z AA było dopuszczalne i wcześniej.


P.S.
Wszystkie oficjalne organizacje to faktycznie organizacje, które roszczą sobie miano bycia oficjalnymi. Tylko prawa natury i realna władza nie wymagają uznania. Roszczenia wymagają.


*) Tekst karty ma priorytet nad ogólnymi regułami. We Have Come To Kill nie dostarcza jednak jakichkolwiek informacji, które by określały, w jaki sposób postać nie posiadająca atrybutu Mind mogłaby być kontrolowana przez DI, czy GI, w przeciwieństwie do karty Gandalf's Friend. Nie istnieje więc (zdefiniowany) sposób zagrania z jej pomocą avatara.

Gandalf's Friend napisał(a):
Unique. Gandalf specific. Playable on one of your characters at one of your Wizardhavens [W] (or in your starting company). +2 to his direct influence. This character requires 1 point of influence to control and may only be controlled by general influence or Gandalf. '...eye fixed on Mithrandir, seeking whether you said well or too much? He has long had your heart in his keeping.'-LotRV


Podkreślenia, pogrubienia i kursywa w cytatach oryginalne.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 8:50 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 05, 2005 17:30
Posty: 236
Lokalizacja: Rzeszów
I kolejny odgrzewany kotlet, żeby wątków nie mnożyć.

Taka sytuacja:

w URD 4.2 stoi napisane takie coś:

Nazgûl: A type of hazard that is a manifestation of a Ringwraith.

- If a Nazgûl is tapped to become a short-event as printed on its card, it turns into a short-event upon declaration. At this point, the Nazgûl is a short-event just as if had been played as such from your hand. (CRF)

- Wizard's River Horses and In The Name of Mordor may be played in response to discard such before they resolve. (CoE 110) Note that a Nazgûl tapped in response to Wizard's River Horses/In The Name of Mordor will resolve first and have their full effect.

- The body referred to in the text of female characters with combat bonuses against Nazgûl is the body of the Nazgûl. (CRF)

- You may tap a Nazgûl in response to a Marvel or Voice and get its effect. (Van, 579)

Ciekawie ten paragraf jest sformułowany. Chodzi mi głównie o fragment o tym że Wizard's River Horses i In the Name of Mordor mogą być zagrane w odpowiedzi na tapnięcie Nazgula i że zadziałają zanim on się zmieni w short event. Nie ma w tym zdaniu natomiast słowa o Marvel's Told i Voices of Malice.

Z kolei Marvels/Voice są specyficznie wymienione w zdaniu czwartym, które jednak dotyczy ciut innej sytuacji (tapnięcie Nazgula w odpowiedzi na Marvels/Voices).

Czyli co, można Voicami/Marvelsem zdjąć w odpowiedzi na tapnęcie Nazgula czy nie? Zarówno Wizard's River Horses jak i In the Name of Mordor (oraz Praise to Elbereth) mówią o Nazgul event , nie permanent-event, a to dość spora różnica. W momencie tapnięcia nie ma już permanent eventu (jest short lub long zależnie od Nazgula), więc IMHO Voices/Marvels nie powinny być dozwolone...

Tutaj jest pełny tekst digestu 110, z którego ten ruling się wywodzi (swoją drogą ciekawa adnotacja o tym że nie można ściągnąć Marvelsem Daelomin at Home w odpowiedzi na jej użycie :) ):

(1) The interaction of Wizard's River-Horses, In the Name of Mordor, and Praise to Elbereth on the one hand and Nazgul events (permanent, long, and short) on the other hand has been brought into question.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Regarding Wizard's River-Horses (WRH), In the Name of Mordor (ItNoM), and Praise to Elbereth (PtE): Since the tapping of a nazgul permanent event turns it into a short (or long) event, the short (or long) event is never considered "played". Therefore, if a nazgul event is in play (as a short event, long event, or permanent event) then it will be canceled by WRH, ItNoM, or PtE when they resolve.

There are some subtleties in the exact mechanism of each card due to timing and a certain CRF entry:

WRH: Here we must distinguish between two different chains. If a nazgul event is tapped in response to the play of WRH, then it will resolve before WRH and thus be unaffected by WRH. If, by contrast, WRH is played in response to the tapping of the nazgul event, then WRH will resolve first, and discard (and thereby cancel, since it has not resolved yet) the event.

ItNoM: The timing issues for this card are identical to those of WRH.

PtE: According to the CRF ruling by card title on Praise to Elbereth, Nazgul events may not be tapped in response to the play of PtE. Therefore, there is only one chain possible for this card (PtE in response to the tapping of the nazgul), and so this card is 100% effective.

One final note: tapping a nazgul to access one's sideboard does not turn the nazgul into a short (or long) event; instead, tapping and discarding the nazgul are active conditions of using it in this way. Therefore, if a nazgul is tapped for this purpose, it cannot be targetted and cancelled by WRH, ItNoM, or PtE (in the same way that one cannot target Daelomin at Home with Marvels Told in response to his use, or target Baduila with Withdrawn to Mordor in response to his discarding).

_________________
Członek Grupy Trzymającej Władzę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 11:01 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 05, 2005 17:30
Posty: 236
Lokalizacja: Rzeszów
Kolejne pytanie:

● For the purposes of interpreting hazards, no Darkhaven or Haven has a site path except for Geann a-Lisch. (CRF)
● Certain cards refer to the site's site path. The site's site path is always the site path given on the site card, regardless of how the company got to that site. (CRF)

Czy to dotyczy także Wizardhavenów? Jeżeli tak to czy dotyczy też tych stworzonych kartami typu hidden haven czy mischief? Czy tylko tych "normalnych" (Isengard, White Towers, Rhosgobel), które nie mają ścieżki wydrukowanej na karcie?
Chodzi mi tu głównie na wpływ Sonwstorm/LongWinter/Foul fumes na takie "swtorzone" wizardhaveny...

_________________
Członek Grupy Trzymającej Władzę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 13:31 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
d_fens napisał(a):
Ciekawie ten paragraf jest sformułowany. Chodzi mi głównie o fragment o tym że Wizard's River Horses i In the Name of Mordor mogą być zagrane w odpowiedzi na tapnięcie Nazgula i że zadziałają zanim on się zmieni w short event. Nie ma w tym zdaniu natomiast słowa o Marvel's Told i Voices of Malice.


Jest inaczej, niż wynika z akapitu sformułowanego przez Ciebie. Cokolwiek zadeklarowanego w odpowiedzi na tapnięcie Nazgula (innego niż Witch-King of Angmar) jest zadeklarowane w chwili, gdy ten Nazgul zmienił się już z permanent-event w short-event.
Short-event zadeklarowany, ale nie rozwiązany.

Dalej sprawa się komplikuje.
In the Name of Mordor odrzuca i anuluje jeden Nazgul hazard event.
Wizard's River Horses odrzuca wszystkie Nazgul events; nie anuluje.

Nie sposób anulować short-eventu inaczej niż przed jego rozwiązaniem (po rozwiązaniu jedynie jego efekty).
Nie ma w tekście In the Name of Mordor frazy "before it resolves". Aby ta karta była zdolna anulować Nazgul event, obecność tej frazy musi być implikowana z "cancel". W przeciwnym wypadku "cancel" nie miałby jakiegokolwiek zastosowania.

Wizard's River Horses nie anuluje Nazgul events, jedynie odrzuca je. Karta zadeklarowana, lecz nie rozwiązana nie jest w grze. Tak jak Gates of Morning nie jest w stanie odrzucić zadeklarowanego a nie rozwiązanego jeszcze Doors of Night, czy Chocking Shadows, tak i Wizard's River Horses nie jest w stanie odrzucić Nazgul short-event; zadeklarowanego - bo jeszcze nie ma go w grze, rozwiązanego - bo już go nie ma w grze.

Nie ma mowy w cytowanym przez Ciebie akapicie o Marvel's Told i Voices of Malice, bo są one zagrywane na non-environment hazard long-event, or permanent-event. Nazgul short-event nie kwalifikuje się więc jako ich target (w dodatku do przeszkód w jego odrzuceniu, jakie ma Wizard's River Horses).

d_fens napisał(a):
● For the purposes of interpreting hazards, no Darkhaven or Haven has a site path except for Geann a-Lisch. (CRF)
● Certain cards refer to the site's site path. The site's site path is always the site path given on the site card, regardless of how the company got to that site. (CRF)

Czy to dotyczy także Wizardhavenów? Jeżeli tak to czy dotyczy też tych stworzonych kartami typu hidden haven czy mischief? Czy tylko tych "normalnych" (Isengard, White Towers, Rhosgobel), które nie mają ścieżki wydrukowanej na karcie?
Chodzi mi tu głównie na wpływ Sonwstorm/LongWinter/Foul fumes na takie "swtorzone" wizardhaveny...


Tak, wszystkich.
Akcja ze Snowstorm odziaływuje na kompanię z :wi: w ścieżce kompanii, nie w ścieżce site'u.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 15:44 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 05, 2005 17:30
Posty: 236
Lokalizacja: Rzeszów
Czyli In the Name of Mordor też nie zadziała, bo brakuje frazy "before it resolves"? Rozumiem że analogicznie będzie przy Praise to Elbereth (która to karta po prostu cancelluje)

Mózg mi się gotuje normalnie :D

Czyli wychodzi na to, że przed short-event Nazgulem nie ma obrony (można tylko minimalizować efekty, a nie eliminować źródło)?

Witch /king of Angmar jest wyjątkiem bo on zamienia się w long-event i to już pewnie będzie można skasować za pomocą Voices of Malice/Marvel's Told...

_________________
Członek Grupy Trzymającej Władzę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 16:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Wygląda na to, że nie potrafię powiedzieć "tak", "nie" a w najmniejszym stopniu "nie wiem".

Jedyne karty, jakie można anulować, to short-eventy, z kolei te można anulować jedynie zanim się rozwiążą.
Pozostałe karty można odrzucać, jeśli są w grze.

Proszę sobie wybrać, czy "cancel event" w tekstach In the Name of Mordor i Praise to Elbereth ma szansę działać jedynie na Witch-king of Angmar (dlaczego, o tym niżej), czy też implikuje "before they resolved".

Co do Witch-king of Angmar.
CRF, Errata (Cards), Witch-king of Angmar napisał(a):
Although he becomes a long-event when tapped, he is discarded when the effect
resolves just like other Nazgûl. The long-event effect will remain until the appropriate
time. See also Rulings by Term, Nazgûl.

Po rozwiązaniu się Witch-king of Angmar, karty Witch-king of Angmar nie ma już w grze, lecz long-event jest.
Nie ma czego odrzucać; jest co anulować.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 16:39 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 12, 2013 2:05
Posty: 339
Lokalizacja: Warszawa
d_fens napisał(a):
(...)Mózg mi się gotuje normalnie :D(...)


Czasami wydaje mi się że coś już wiem. Zaglądam tutaj i już wiem że tylko mi się wydaje.

Może więc lepiej nie zaglądać....

_________________
"W świecie kolekcjonerów nader często dochodzi do zbrodni. Kolekcjonerzy to szaleńcy albo fanatycy na granicy szaleństwa, zaślepieni żądzą posiadania zdolni są do najgorszych przestępstw".
E. Niziurski, Nowe Przygody Marka Piegusa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 16:54 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Jeśli prawda ma ich zabić, niech umierają.

To o autorach gry i rulingów. Może pewne karty wymagają erraty, aby działały zgodnie z zamierzeniami autorów. Ale skoro się jej nie doczekały, to ja się nie będę kompromitować i naciągać interpretacji zasad, by uzasadnić, że tak właśnie działają.

Może kto inny potrafi uzasadnić (i przy okazji skompromitować mnie).

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 17:57 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 05, 2005 17:30
Posty: 236
Lokalizacja: Rzeszów
Niewiele kart ma w tekście "before it resolves" :

Many Sorrows Befall, Searching Eye, Prowess of Age, The Great Eye - tyle znalazłem.

Jeżeli brak tej frazy miałby być wyznacznikiem możliwości cancellowania short eventu to faktycznie niewiele można tutaj zrobić...

_________________
Członek Grupy Trzymającej Władzę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 18:48 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Blind to The West, Ire of The East i Twilight mają jeszcze "declared earlier in the same chain of effects", co implikuje "before it resolves".

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 18:50 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1058
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Czy dobrze zatem rozumiem, ze nazgul po tapnieciu jest juz nie do ruszenia i zadne lancuchy efektow tego nie zmienia?

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 20:51 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 05, 2005 17:30
Posty: 236
Lokalizacja: Rzeszów
Na to wygląda. Co więcej jeżeli w fazie M/H przeciwnik chce zdjąć Twojego Nazgula za pomocą VoM/MT to i tak możesz go odpalić w odpowiedzi o ile masz jeszcze hazard limit :-D

_________________
Członek Grupy Trzymającej Władzę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 23:55 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Jeśli nie liczyć long-eventu Witch-king of Angmar, oraz zadeklarowanych eventów Nazguli, pozostaną jedynie te Nazgul eventy, które mogą być targetem Marvels Told.

Czy Marvels Told anuluje jakiekolwiek eventy? Anuluje np. Lure of Senses?
Termin "cancel" nie jest zdefiniowany.

Bane o the Ithil-stone anuluje akcję, Dark Qurells atak, Noose of the Sea trwające efekty.
Many Sorrows Befall, Searching Eye mówią o anulowaniu eventu, albo karty, przed jego/jej rozwiązaniem.

W niekontrowersyjnych przypadkach, w których chodzi o odrzucenie karty będęcej w grze (np. Marvels Told, Ancient Secrets, The Cock Crows) mowa jest o odrzucaniu, nie o anulowaniu.

W tekście Twilight, która potrafi jedno i drugie, konwencje są mieszane.
Twilight. wersja z Lidless Eye napisał(a):
Environment. One environment card (in play or declared earlier in the same chain of effects) is cancelled and discarded. Twilight may also be played as a resource, and may be played at any point during any player's turn. The sun dipped and vanished, and as if at the shuttering of a lamp, black night fell.-LotRII

One environment card (in play or declared earlier in the same chain of effects) is cancelled and discarded. tak, jakby zarówno environment card będąca w grze, jak i zadeklarowana były i odrzucane, i anulowane.

Ale czy rezultaty zagrania na Doors of Night (w grze) Ancient Secrets, albo Twilight różnią się?

Nie wiedziałem, jak to powiedzieć delikatnie, więc napiszę wprost.
Wcześniej napisałem:
Cytuj:
Jedyne karty, jakie można anulować, to short-eventy, z kolei te można anulować jedynie zanim się rozwiążą.

I to jest źle.
Chodziło i chodzi mi o:
Można anulować zagranie karty, więc akcję, nie kartę samą w sobie, oraz inne akcje, ataki i trwające efekty.
Kartę samą w sobie można odrzucać.

Albo "cancel" w tekście Praise to Elbereth odnosi się do anulowania zagrania Nazgula, albo jedyne, co ta karta może anulować, to long-event Witch-king of Angmar i/lub atak Nazgula.

W pierwszym przypadku ("cancel" odnoszącym się do zagrania eventu):
- Praise to Elbereth może anulować wskazane na deklaracji zagrania Nazgul event (wszystkich typów) i/lub atak Nazgula, z którym kompania się mierzy, oraz long-event Witch-king of Angmar.
- Wizard's River-Horses odrzuca wszystkie karty Nazgul events będące w grze na jej rozwiązaniu (w praktyce wyłącznie Nazgul permanent-events). Jedyne, co ta karta może anulować to atak Nazgula, jeśli była zagrana dla tego efektu. W jej tekście nie ma mowy o anulowaniu eventów.
- In the Name of Mordor - jeśli "cancel and discards" to nie alternatywne akcje (czyli tak, jak w przypadku Searching Eye) może anulować zagranie Nazgul event (dowolnego typu) oraz long-event Witch-king of Angmar.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL