Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt sie 20, 2019 0:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr lut 01, 2006 21:05 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Warszawa
Nie będziemy przytaczać wszystkich zasad, polecamy zapoznanie się z instrukcjami ze wszystkich oficjalnych dodatków (METW, METD, MEDM, MELE, MEAS, MEWH, METB) a także z erratami, ruling'ami i CRF'em

Zasady (komputerowa wersja wszystkich instrukcji ze wszystkich dodatków): http://www.meccg.net/netherlands/meccg/
(dopiero teraz zauważyłem ze wszystkie podane przeze mnie link sa identyczne, zamiast nich wiec podam instrukcje jak na tej stronie wejsc tam gdzie trzeba)
CRF: Rules -> CRF
Erraty zasad: Rules -> CRF -> Rulings by Term
Erraty kart: Rules -> CRF -> Card Errata and Rulings
Wszystko po angielsku (jesli to duży problem, to dajcie znać)

Poniżej znajdują się zasady określające system rozgrywania turnieju a także parę zasad które uznaliśmy że wymagają wyjaśnienia a poczuliśmy się w mocy by je wyjaśnić lub arbitralnie rozstrzygnąć


- turniej rozgrywany będzie w systemie szwajcarskim, każdy będzie miał do rozegrania 5 gier (nawet jeśli będzie więcej niż 32 graczy - ze względów ograniczeń czasowych)
- punktacja: If, at Free Council after the final marshalling points (MP) totals have been tallied, one player has more MPs than the opponent, that player wins. The winner receives 4,5 or 6 tournament points depending upon the ratio of his MP total to the opponent. The loser receives 2,1 or 0 points respectively. To determine the winner's MP ratio, divide the winner's total MPs by the loser's MPs. A loser with 0 MPs automatically gives the winner 6 points
Winning with The One Ring - 8
Defeating opponent with a Marshalling Points Ratio of 2 or greater-6;
Defeating opponent with a Marshalling Points Ratio less than 2 but greater than or equal to 1.5-5;
Defeating opponent with a Marshalling Points Ratio less than 1.5 but greater than one-4;
Defeating opponent with the Weakest Link Method of breaking ties at the Free Council-3.5;
Losing with the Weakest Link Method of breaking ties at the Free Council-2.5;
Losing to an opponent who wins by result (d) above-2;
Loosing to an opponent who wins by result (c) above-1;
Losing the game otherwise-0.

- osoby bez pary w każdej rundzie otrzymają BYE (odpowiednio 6, 5, 4 i 3 punkty turniejowe w każdej z rund)

- w razie remisu punktowego na Radzie stosujemy zasadę Weakest Link

- czas jednej gry 1 godzina
- wszystkie gry są jedno-deckow'e
- aby zwołać Radę należy uzbierać 25 punktów lub przewinąć talie
- pomiędzy grami 10 minut przerwy
- character pool, z którego wystawiana jest drużyna startowa wynosi maksymalnie 15 postaci, bez wizard'ow/balrog'a/ringwright'ow; postacie z pool'a których nie wystawimy na starcie można włożyć do tali (maksymalna liczba postaci w talii pozostaje bez zmian) lub odłożyć poza grę
- drużyna balroga lub ringwraight może wystawić 6 postaci na starcie (ale również z pool'a 15 postaci); hero i fallen-wizard maja limit 5 postaci
- nie można w startowej drużynie wystawić wizard'a/balrog'a/ringwraight'a
- maksymalna ilość kopii wizard'a/balrog'a/ringwraight'a w talii
1) wizard 2 + 1 (lub 3)
2) fallen wizard 3
3) balrog 3
4) ringwright 2 + 1 (lub 3)

- talia:
1) każdy z graczy może na turnieju grać tylko jedną talią (niezależnie od tego z jakim przeciwnikiem przyjdzie mu się zmierzyć)
2) talia musi składać się z takiej samej ilości hazard'ów i resource'ow, może tez zawierać do 10 postaci plus od 1 do 3 wizard'ów/ringwraith'ów/fallen-wizard'ów/balrog'ów (patrz wyżej)
3) w części hazard'owej musi być co najmniej 12 kreaturek
4) kreaturki będące jednocześnie event'ami liczone są jako 1/2 (n/p 5 nazguli i Mouth of Sauron to razem 3).
5) od momentu rozpoczęcia turnieju talia nie może być modyfikowana
6) sideboard może liczyć maksymalnie 30 kart plus 10 kart przeciwko Fallen-Wizard'owi
7) po każdej grze karty użyte z sideboard'u musza być odłożone z powrotem
8] nie można używać prox'ów
9) dopuszcza się używanie niemieckich kart promocyjnych które nie mają swoich angielskich wersji
10) dopuszcza się używanie kart w innych wersjach językowych niż angielska, jednak grający takimi kartami gracz musi zapewnić przeciwnikowi możliwość przeczytania karty w wersji angielskiej (np. poprzez włożenie kartek z angielską wersją tekstu do koszulki z kartą nie-angielską, lub posiadanie spisu i tłumaczeń tekstu nie-angielskich kart posiadanych w tali pod ręką tak by szybko pokazać przeciwnikowi angielski tekst karty)


- zasady opcjonalne dopuszczone na turnieju:
1) na turnieju korzystamy z map regionów zamiast kart regionów
2) burglary
3) recently visited sites (+1 strike, +1 prowess)
4) Company vs. company combat
5) postać może próbować walczyć na -3 bez tapowania
6) postać może próbować zdejmować korupcję na -3 bez tapowania
7) special movement to Gorgoroth (nie dotyczy minion'ów)
8] Jeśli Fallen-Wizard posiada więcej niż 10 Stage Point'ów to drużyna w której znajduje się postać Fallen-Wizard może inicjować Company vs Company Combat z dowolną drużyną przeciwnika. Tak samo przeciwnik dowolną swoją drużyną może inicjować Company vs Company Combat z drużyną w której jest postać Fallen-Wizard'a który ma więcej niż 10 Stage Piont'ów
9) Wizard to Fallen-Wizard Conversion


- można korzystać z protector’ów
- nie dozwolone jest znakowanie kart lub protector'ow
- nie dozwolone jest na turnieju gryzienie przeciwnika

- home rule - jeśli przeciwnik wystawi wizard'a/ringwraitht'a, którego aktualnie mamy na ręku, możemy wystawić go jako alternatywnego, którego posiadamy w talii, a w momencie dociągnięcia odpowiedniej postaci natychmiast jest ona podmieniona z wystawiona

I trochę mniej znanych, trudniejszych do znalezienia lub trudniejszych do zrozumienia zasad, a także obowiązujące na turnieju interpretacje spornych zasad


- A Chance Meeting i We Have Come to Kill zezwalają na wprowadzenie postaci tylko wtedy gdy jest to normalnie możliwe – czyli tylko w fazie organizacji
- postać zagrana za pomocą A Chance Meeting nie wlicza się do limitu postaci zagrywanych na turę
- efekt kart A Chance Meeting i We Have Come to Kill nie łączy się kartami wpływającymi na wystawianie postaci (np. An Unexpected Party)
- Sacrifice of Form nie pożera postaci będących pod DI wizard’a gdy ten się poświęca
- The White Tree+Wizard’s Trove: wymagany sage i nalezy odrzucić Sapling of the White Tree
- Open to the Summons nie może służyć fallen-wizard player’owi do wprowadzenia agenta z mind’em większym niż 5
- Thrall of the Voice może służyć do wprowadzenia orka lub trola do gry nawet gdy fallen-wizard player nie ma karty Bad Company w grze
- Burglary: po udanym włamie inna postać w drużynie może sie tapnąć by zagrac minor'a
- on-guard i Burglary: kreaturka zagrana on-guard atakuje całą drużynę po Burglary niezależnie od jego powodzenia

- Tom Bombadil i Leaflock: ich zdolności umożliwiają całkowite skasowanie (np. wszystkie 3 ataki Assassin'a) dowolnego hazard'u target'ującego odpowiednią drużynę (dla Toma - drużynę podążającą do site'u w jednym z wymienionych na karcie Toma regionów; dla Leaflock'a - drużynę w której się on znajduje) lub szeroko pojęty "byt" z tą drużyną związany, umożliwia to też skasowanie i odrzucenie do discard'u hazard'owych event'ów które na lub w takiej drużynie leża (np. Foolish Words, karty korupcji itp.)
- podczas ruchu druzyny która nie zawiera postaci z mind'em 3 lub większym (lub avatara) tylko gracz zagrywający hazardy ciągnie karty

- site path i company’s path to dwie różne rzeczy które akurat się pokrywają ze sobą przy używaniu starter movement
- rozmiar drużyny i limit hazard’ów muszą być zawsze całościowe, zaokrągla się w górę (chyba że jakaś karta każe inaczej); czyli np. 5 hobbitów to 2,5 zaokrąglone do 3 (czyli 3 hazard’y i nie można zagrać Stealth)

- agenci nie mogą się ruszać do Haven'ów, Wizardhaven'ów (wyjątek stanowią agenci z zezwalającą na to specjalną zdolnością, czyli elficcy agenci) i Under-deep'ów
- w taliach Minion’a (nie Balrog’a) agenci mogą przy poruszaniu się korzystać z połączenia między Udun a Dagorland – tak jak postacie minion player’a (nie Balrog’a) mogą korzystać z tego połączenia
- karty zagrywalne na agent'ów nie mogą być zagrywane w grze przeciwko Minion'owi i Balrog'owi
- ataki agentów na drużyny minion'ów są zawsze detainment
- minion player (i zwykły minion i Balrog) ma +5 General Influence, którego nie może używać do kontrolowania postaci
- przy przekonywaniu (influence attempt) postaci, lub zasobów (resource) przeciwnika jest dodatkowy modyfikator -5 jeśli charaktery talii są różne, czyli:
Wizard/Fallen-Wizard vs Minion/Balrog - modyfikator -5 dla 'agresora'
Wizard vs Fallen-Wizard i Minion vs Balrog - bez dodatkowych modyfikatorów
- przy przekonywaniu (influence attempt) postaci, lub zasobów (resource) przeciwnika za pomocą agentów i/lub kart zagrywalnych na agentów nie ma modyfikatora za różne charaktery talii

- Minion player może wystawić startową drużynę w Minas morgul i/lub Dol Guldur (możliwe jest posiadanie 2 startowych drużyn, jednej w Minas Morgul, drugiej w Dol Guldur)
- Balrog player może wystawić startową drużynę w Morii i/lub The Under-gates (możliwe jest posiadanie 2 startowych drużyn, jednej w Morii, drugiej w The Under-gates)
- Fallen-Wizard player może wystawić startową drużynę w The White Towers lub w dowolnym site'cie Ruins & Lairs w Rhudaurze lub Arthedainie
- agenci w tali Minion'a i Fallen-Wizard'a liczą się jako postacie, w talii Wizard'a i Balrog'a jako hazard'y (1/2 kreaturki)
- suma mind'ów agentów w tali (niezależnie czy liczą się jak postacie czy jak hazard'y) i sideboard'zie nie może przekraczać 36
- wyeliminowanie wizard'a/balrog'a/ringwright'a/fallen'a nie kończy gry, daje -5MP (generalnych - czyli chba misc)
- tylko jedna karta unique na raz może być w grze, wyjątkiem są manifestacje smoków
- za pokonanie własnej kreaturki nie dostaje się punktów
- za wyjątkiem drużyn Balrog player'a, punkty z drużyn znajdujących się w under-deep'ach nie wliczają się do celów zwoływania rady (na samej radzie już się liczą)
- kreaturki zagrane jako automatic-attack (specjalna zdolność niektórych site'ów) nie dają MP, oraz nie są liczone do limitu hazard'ow i zawsze po rozstrzygnięciu ataku trafiają do discard’u
- jeśli rzucając na body ringwraith'a wyrzucimy 7 lub 8, Ringwraith jest wracany na rękę swojego gracza (nie dostaje on wtedy -5 MP), gracz ten nie może wystawić innego Ringwraith'a, a przeciwnik nie może tak zdjętego z gry Ringwraith'a zagrać jako swojego; Ringwraith followers i wszystkie resource'y kontrolowane przez wróconego na rękę Ringhwraith'a są discard'owane
- rzuty na korupcje dla postaci w drużynie Ringwraith'a (i Balrog'a) są wykonywane na +2
- W grze przeciwko Fallen-Wizardowi gracz może wymienić swojego wizarda w talii jeśli właśnie takiego zadeklarował gracz grający Fallen-Wizardem

- rzuty na korupcje dla orkowych i trolowych postaci fallen-wizard'a są wykonywane jak dla minion'ów
- rzuty na korupcje dla nie-orkowych i nie-trolowych postaci fallen-wizard'a sa wykonywane jak dla postaci hero
- nie-orkowe i nie-trolowe postacie u fallen-wizard'a mogą bez ograniczeń używać zarówno hero jaki i minion resources (oczywiście o ile spełniają wymagania tych kart)
- fallen-wizard moze mieć po 2 kopie kart non-unique, oprócz kart typu stage których może mieć do 3 kopii (nie dotyczy hazard'ów, a jedynie resource'ów i postaci)
- Palantir of Elostirion i Palantir of Orthanc nie dają nigdy (niezależnie od zagranych kart) ŻADNYCH punktów Fallen-Wizard'owi
- kiedy fallen-wizard jest wyeliminowany, jego gracz musi zdiscardowac wszystkie stage resource'e specyficzne dla tego fallen-wizard'a; tak samo się dzieje w wypadku gry fallen vs fallen, gdy obaj gracze zadeklarują tego samego fallen'a i jeden z nich wystawi swojego maga (drugi gracz musi wtedy zdiscardować wszystkie stage resource'e specyficzne dla wystawionego fallen-wizard'a)
- orki które są pół-orkami nie sprawiają ze drużyna minion player’a staje się overt; czyli dla minion player’a drużyna składająca się z samych pół-orków lub ludzi i pół-orków jest covert
- orki które są pół-orkami nie sprawiają że drużyna fallen’a staje się overt; czyli dla fallen’a drużyna składająca się z samych pół-orków lub ludzi i pół-orków jest hero
- Balrog player nie dostaje żadnych punktów za hero items zagrane w swoich Darkhaven'ach
- Balrog player liczy się jako minion player, a Balrog jako Ringwraith dla efektów kart, jednak Balrog player ma swoje własne (inne niż minion player) zasady, a Balrog ma swoje własne (inne niż Ringwraith) zasady
- w grze przeciw Balrog player’owi nie można zagrać żadnej z tych kart: The Balrog (ally), The Black Council, Durin’s Bane, Balrog of Moria, Reluctant Final Parting. Jednak jeśli w dowolnym momencie gry przeciw Balrog player’owi posiadamy jakąś z tych kart na ręku, możemy po pokazaniu jej przeciwnikowi usunąć ją poza grę, a następnie dodać jedną kartę z naszego sideboard’u do talii
- suma niemodyfikowanych mind'ów postaci wystawionych w character draft'cie nie moze byc większa niz 20; ani Thrall of the Voice (nawet przy wystawianiu 6 mind'owej postaci przez fallen'a) ani Open to the Summons ani zadne minor item'y ani zadne inne karty nie maja wpływu na mind wystawianych w draft'cie postaci jesli chodzi o liczenie czy suma ich mind'ów to maksymalnie 20
- kreaturki z * pokonywane przez fallen'a dają zero punktów dopóki nie zagra się odpowiednich Stage Resource'ów; czyli nawet jesli kreaturka z * atakuje normalnie (nie jako detainment) druzyne Fallen-Wizard player'a (np. druzyne zawierjącą orki, trole i/lub niektórych ally'ów) i zostanie zabita to nie daje punktów bez odpowiedniej zdolności Fallen'a (Alatar) lub odpowiednich Stage Resource'ów
- Blue Mountain Dwarf-hold, Iron Hill Dwarf-hold i The Wind Throne sa traktowane jako site'y mające pod sobą under-deep dla wszystkich graczy, nawet jesli nie dla wszystkich charakterów tali wyszły odpowiednie wersje tych under-deep'ów; jednakże dla celów hazard'owych site który jest Free-hold'em (:freehold:) jest uznawany jakby nie miał pod sobą site'u under-deep, nawet jesli faktycznie taki posiada [czyli, tak długo jak Blue Mountain Dwarf-hold i Iron Hill Dwarf-hold są Free-hold'ami (:freehold:) to choć mają pod sobą under-deep'y to liczą się jakby ich nie miały]



W razie wątpliwości chętnie odpowiemy na pytania i wyjaśnimy co i jak

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Ostatnio edytowano So mar 10, 2007 21:58 przez |Highwayman|, łącznie edytowano 16 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 01, 2006 22:08 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Warszawa
pokolorowałem, pogrubiłem lub podkreśliłem to na co uważam że należy zwrócić szczególną uwagę

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 01, 2006 22:18 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Jakie są automatyczne ataki w minion :bh: lub w :fh: , których tekst stanowi "detainment against covert company" wobec kompanii hero FW. Wstrzymujące, czy niewstrzymujące? Jak to będzie ustalone na turnieju?

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lut 01, 2006 22:46 
Offline
Scout/Ranger/Sage/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 18:33
Posty: 735
Lokalizacja: Warszawa
|Highwayman| napisał(a):
- nie dozwolone jest na turnieju gryzienie przeciwnika


Cholera, moja tajna bron zostala zakazana :P
Co do pytania Konrada mysle ze mozna przyjac ze traktuje sie taka druzyne jako covert i ataki sa detainment.

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 01, 2006 22:54 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 14, 2004 13:40
Posty: 429
Lokalizacja: Warszawa
Gyg juz w sumie odpowiedzial, ale jeszcze potwierdze.
Hero company FW liczy sie jak minion covert company dla celow ustalania czy atak jest detaiment.

:)

Pozdrawiam

Chris

_________________
Nobody tosses a dwarf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 0:58 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1813
Lokalizacja: Katowice
Dwie sprawy:

-To nie jest zasada opcjonalna, tylko standardowa (pojawiła się w MELE):

Cytuj:
6) postać może próbować zdejmować korupcję na -3 bez tapowania



-To nie pomyłka? To wbrew zasadom i "na zachodzie tak nie grają" ;)
Cytuj:
- Sacrifice of Form nie pożera postaci będących pod DI wizard’a gdy ten się poświęca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 1:25 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 14, 2004 13:40
Posty: 429
Lokalizacja: Warszawa
Jaded napisał(a):
Dwie sprawy:

-To nie jest zasada opcjonalna, tylko standardowa (pojawiła się w MELE):

Cytuj:
6) postać może próbować zdejmować korupcję na -3 bez tapowania

Sie mi prosze nie czepiac :P

Jaded napisał(a):
-To nie pomyłka? To wbrew zasadom i "na zachodzie tak nie grają" ;)
Cytuj:
- Sacrifice of Form nie pożera postaci będących pod DI wizard’a gdy ten się poświęca

"na zachodzie" graja inaczej niz my jeszcze w paru przypadkach na przyklad:
- Wizards's Trove - nie discard'uja Sapplinga
- nie uzywaja Weakest Link Method
Moze wiec nie wszystko co z zachodu jest takie fajne :>
A tak pozatym przygotuj sie na pelnienie roli experta od zasad (as usually) :> to taka mala prosba ode mnie ;)

_________________
Nobody tosses a dwarf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 10:48 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1813
Lokalizacja: Katowice
Co jest, Konrad nie przyjeżdża? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 11:00 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 859
Lokalizacja: Mount Doom
Cytuj:
- W grze przeciwko Fallen-Wizardowi gracz może wymienić swojego wizarda w talii jeśli właśnie takiego zadeklarował gracz grający Fallen-Wizardem


A jesli nie zechce go wymienic?? to co sie dzieje ?

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 11:21 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Jaded napisał(a):
Co jest, Konrad nie przyjeżdża? :)


Bada "trudności obiektywne". W ciągu kilku dni zbada ostatecznie. Miło wiedzieć, że ktoś się stęsknił :wink: .

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 11:46 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 14, 2004 13:40
Posty: 429
Lokalizacja: Warszawa
root napisał(a):
Cytuj:
- W grze przeciwko Fallen-Wizardowi gracz może wymienić swojego wizarda w talii jeśli właśnie takiego zadeklarował gracz grający Fallen-Wizardem


A jesli nie zechce go wymienic?? to co sie dzieje ?


Zadeklarowny przez Fallena czarodziej nie moze byc wystawiony przez Wizarda.

_________________
Nobody tosses a dwarf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 12:48 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 859
Lokalizacja: Mount Doom
Jeszcze sie poupewniam.

Siadm z przeciwnikiemd o rozgrywki. Kto gra jakim wizardem wybiera sie na poczatku gry. Pierwszenstwo ma ten gracz ktory wyrzuci wiecej kostkami. Do tej pory wszystko sie zgadza ?

Rzucam mniej, przeciwnk deklaruje ze gra Gandalfem. Ja mam przygotowanego decka na upadlego Gandalfa. Co sie wtedy dzieje. Ja musze wymienic swojego upadlego, czy przeciwnik pomimo ze rzucil wiecej nie moze i tak grac Gandalfem? Prosze mi to porostu wyjasnic jak bym od wczoraj znal dopiero MECCG, a najlepiej rozpatrujac wszystkie mozliwe opcje jesli chodzi o zwyklych i upadlych wizardow. Z gory dziekuje.

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 12:53 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 14, 2004 13:40
Posty: 429
Lokalizacja: Warszawa
Rootek Fallen ma pierwszenstwo deklaracji maga. W przypadku gry Fallen vs Fallen deklaracje sa jednoczesne. Jezeli obaj gracze wybrali tego samego fallena to ten ktory go wystawi jako pierwszego nim zostaje, a drugi musi odrzucic wszystkie specyficzne dla danego maga stage resource'y i radzic sobie niestety bez wsparcia avatara.
W grze Wizardow i Ringwrightow nie trzeba deklarowac przed gra avatarow.

_________________
Nobody tosses a dwarf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 13:06 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Warszawa
Chris napisał(a):
W przypadku gry Fallen vs Fallen deklaracje sa jednoczesne. Jezeli obaj gracze wybrali tego samego fallena to ten ktory go wystawi jako pierwszego nim zostaje, a drugi musi odrzucic wszystkie specyficzne dla danego maga stage resource'y i radzic sobie niestety bez wsparcia avatara.


wiem ze sie czepiam ale jest to w zasadach turiejowych na poczatku tematu, naprawde polecam przeczytac je w miare uwaznie (szczególnie kolorowe, pogrupione czy podkreslone kawałki) zeby nie bylo przykrych niespodzianek na turnieju

doczepiłem tez do pierwszego post'a link'i do zasad, errat, i CRF'u

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 02, 2006 17:34 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 973
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
root napisał(a):
Jeszcze sie poupewniam.

Siadm z przeciwnikiemd o rozgrywki. Kto gra jakim wizardem wybiera sie na poczatku gry. Pierwszenstwo ma ten gracz ktory wyrzuci wiecej kostkami. Do tej pory wszystko sie zgadza ?

Rzucam mniej, przeciwnk deklaruje ze gra Gandalfem. Ja mam przygotowanego decka na upadlego Gandalfa. Co sie wtedy dzieje. Ja musze wymienic swojego upadlego, czy przeciwnik pomimo ze rzucil wiecej nie moze i tak grac Gandalfem? Prosze mi to porostu wyjasnic jak bym od wczoraj znal dopiero MECCG, a najlepiej rozpatrujac wszystkie mozliwe opcje jesli chodzi o zwyklych i upadlych wizardow. Z gory dziekuje.


No co wy? :o Przecież Avatara (nie-FW) deklaruje się na początku tylko w grach Multiplayer. W dwuosobowych grasz tym kogo dociągniesz i wystawisz. Oczywiście wyjątkiem jest Fallen Wizard, zresztą to już koledzy wyjaśnili właśnie chyba.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL