Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Cz sie 22, 2019 9:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N kwi 08, 2012 14:22 
Offline
Short-event

Dołączył(a): N kwi 08, 2012 14:16
Posty: 2
Witam.
Mam zamiar zakupic na allegro takie oto zestawy:
"Każdy zestaw zawiera 90 losowych kart do gry MiddleEarth, przeważają karty Common / Fixed / Uncommon, natomiast karty Rare również mogą się trafić. Około 80 % kart pochodzi z edycji podstawowej The Wizards Blue Bordered." Czy 3 takei zestawy <270 kart> pozwolli mi zacząć gre w ME?
Dodatkowo doczytalem ze ten sam uzytkownik posiada" także praktycznie kompletne sety kart Blue- oraz Black-Bordered do The Wizarrds /Edycji Podstawowej tej wspaniałej gry/" o co chodzi z tymi kolorowymi setami. Troche czytalem i doszedlem do wniosku ze to sa te same karty tylko roznia sie kolorem obwodek? prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 08, 2012 15:14 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 17, 2010 21:40
Posty: 229
Lokalizacja: Przeczyce
Tak na wstępie to witam na forum.

Co do zestawów proponowanych przez Pawła Przybyłe to niestety zakupienie nawet kilku takich zestawów nie gwarantuje możliwości rozpoczęcia rozgrywki w tą wspaniałą karciankę, gdyż prawdopodobnie kazdy z tych zestawów bedzie zawieral te same karty (są to w wiekszości C, kilka UC niestety na R nie ma co liczyć) - najlepiej zostawic oferte na forum i zakupic gotowa talie (myśle ze Muad'Dib posiada większe ilości kart na odsprzedanie i napewno cos moze zaproponować, sam ze swojej strony moge zaproponować troche kart w języku francuskim i hiszpańskim - oddam nawet za darmo).

W przyszły weekend mamy zjazd graczy w Goszycach (odsyłam do działu Ogłoszenia turniejowe) i napewno każdy gracz przywiezie swoje karty wiec bedzie z czego wybierac - zawsze mozna wpasc popatrzec, pogadac zobaczyć jak inni graja - zapraszamy.

_________________
Barlog's commander


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 08, 2012 16:30 
Offline
Dwarf
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 27, 2005 15:38
Posty: 728
Lokalizacja: The Lonely Mountain (Kędzierzyn-Koźle)
Ja uważam ze da sie zagrac tym co chcesz kupić tylko na bardzo niskim poziomie - ta gra nie wychodzi od 98 roaku (albo moze i 97 bo juz sie pogubiłem) i ludzie grający w nią 15 lat mają juz tak wypasione kolekcje, a przy tym i co jest najważniejsze ogromne doświadczenie, znjomośc zasad, tricków, sposoby kombinowania, ze połkną taką talie jak roztocze z powietrza. Ale nir to jest w tym ważne - każdy od czegoś zaczynał, jak sie juz wkrecisz to zacznie kupować coraz wiecej i wicej i nazbierasz kolekcje. Innym problemem tej gry a zarazem to za co ja kochamy jest jej złożoność, a co za tym idzie duża ilość zasad i możliwośći budowania tali i rozgrywki, więc nie można powiedziec tak jak przy MTG czy WoW ze jak kupisz coś na początek to pograsz całkiem nieźle. MECCG to zupełnie inna liga to tak jak by porównywać szachy do warcab. Gra jest przecudowna i drugiej takiej jeszce nie zrobiono.
Nie pisze tego zeby cie zniechęcić tylkoz zeby ci pokazać co i jak. Dobrze pisze Gothmog - przyjedz na turniej to zobaczysz co i jak. Bardzo sie ciesze ze jest nowy zainteresowany i ze nasze grono ma szanse sie powiększyć.

link do najbliższego turnieju:
http://meccg.tolkien.com.pl/forum/viewtopic.php?t=1293

P.S. Kupić to co zamieżasz, pograj (o ile masz z kim) i ocenisz czy to jest to co szukasz. Dodatkowo jest możliwość grania po sieci na tzw GCCG - ale to juz by cie ktos musiał pokierować nalepiej. Jak coś to pytaj a napewno ci pomożemy.

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!
Own BGG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N kwi 08, 2012 19:56 
Offline
Warrior/Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz cze 01, 2006 22:26
Posty: 245
Lokalizacja: Wrocław
camel7777 napisał(a):
Witam.
Mam zamiar zakupic na allegro takie oto zestawy:
...
prosze o pomoc.


Tak jak radzili koledzy powyżej. Większość z nas jest w stanie złożyć proste grywalne decki na start w cenie tych kart :) Kwestia znalezienia gracza w pobliżu - właśnie skąd jesteś? Pomimo iż pozostało nas niewielu to mamy pokrycie dużej części Polski :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N kwi 08, 2012 21:10 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1705
Lokalizacja: Warszawa
camel7777 napisał(a):
Witam.
Mam zamiar zakupic na allegro takie oto zestawy:
"Każdy zestaw zawiera 90 losowych kart do gry MiddleEarth, przeważają karty Common / Fixed / Uncommon, natomiast karty Rare również mogą się trafić. Około 80 % kart pochodzi z edycji podstawowej The Wizards Blue Bordered." Czy 3 takei zestawy <270 kart> pozwolli mi zacząć gre w ME?
Dodatkowo doczytalem ze ten sam uzytkownik posiada" także praktycznie kompletne sety kart Blue- oraz Black-Bordered do The Wizarrds /Edycji Podstawowej tej wspaniałej gry/" o co chodzi z tymi kolorowymi setami. Troche czytalem i doszedlem do wniosku ze to sa te same karty tylko roznia sie kolorem obwodek? prosze o pomoc.



Problem jest taki, że nie wiadomo dokładnie co tam masz. Commony, fixy czy uncommony to mogą być lokacje, karty przeszkód czy zasobów. Nie chciałbym wyrokować ale to może się nie nadawać do gry. Lepiej byłoby się rozejrzeć za jakimiś zafoliowanymi zestawami. Taki starter już nadaje się do jakiejkolwiek gry, są tam zachowane proporcje kart. Jakby co to chętnie służę pomocą, najlepiej napisać do mnie wiadomość na forum, mam czasem dostęp do takich produktów albo mogę pomóc kupić.

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 08, 2012 23:40 
Offline
Short-event

Dołączył(a): N kwi 08, 2012 14:16
Posty: 2
A witam witam:)
Tak , ta aukcja jest od Pawła Przybyły. Oprócz tych zestawów oferuje on również boostery z dodatku Dark Minions and the Dragons. Tak więc myślę że może też zakupie po 2 paczki z każdego dodatku i zobaczymy czy coś z tego skręcę. Jestem z Gdańska więc jakby jakiś sensej się znalazł z tej okolicy byłoby fajnie. Muad'Dib jakbyś miał jakiś dostęp do takowego startera albo ktokolwiek proszę o jakiś cynk:) Dzięki za szybką odpowiedź i pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn kwi 09, 2012 14:57 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1705
Lokalizacja: Warszawa
To jest jeden chłopak z twoich rejonów - Vandrer. Odezwij się do niego poprzez wiadomość na forum, na pewno chętnie pomoże ;) Co do starterów i boosterów to jakoś pomogę ogarnąć temat, wkrótce odezwię się do ciebie :)

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz kwi 12, 2012 21:10 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sie 05, 2006 10:04
Posty: 811
Lokalizacja: W.M. Oliwa (Haven)
A się człowiek kiedyś naszukał żeby mieć z kim grać, a tu proszę zawodnik pod samym nosem i o mało co przeoczyłbym wpis w ferworze przygotowań przedturniejowych :wink:
Hej camel - odezwij się na PW jakby coś i daj też znać z jakiej konkretnie części Bandytkowa jesteś :)

_________________
Si man i yulma nin enquantuva?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 15, 2018 18:17 
Offline
Ranger
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N paź 14, 2018 10:44
Posty: 57
Witam
Będę komponował takie zestawy dla początkujących z zachowaniem proporcji i dodatkowymi kartami w celu większych możliwości, znajdą się też F-ki i R-ki jeśli znajomy za chwilę ich nie zgarnie do swoich celów :) Jakby ktoś potrzebował, to proszę o kontakt, niedługo będę wystawiał także na Allegro.

_________________
“Glorfindel smiled. 'I doubt very much,' he said, 'The pursuit would follow you and leave us in peace, I think. It is you, Frodo, and that which you bear that brings us all in peril.”
― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL