Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest N paź 21, 2018 4:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nasty Caradhras
PostNapisane: Pn lut 14, 2005 13:48 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1797
Lokalizacja: Katowice
Cytuj:
Playable on a company using region movement to move through one of the following regions (and not stopping at a site therein): High Pass, Redhorn Gate, Angmar, Gundabad, Grey Mountain Narrows, or Imlad Morgul. Each character in target company must face one strike (not an attack) of 8 prowess which cannot be canceled. Any resulting body check is modified by +1.


Karta może mało ekstremalna (stąd tytuł) ma jednak pewne cechy, które mogą umknąć na pierwszy rzut oka.
Po pierwsze można ją zagrać na drużyny, które wyjeżdżają z wymienionych regionów (co znacznie poprawia jej zagrywalność)
Po drugie, nie jest to atak a "strikes cannot be canceled", co sprawia, że niemal nie sposób tej karty uniknąć.
Kartę tą widzę w talii przeciwko Ringwraith'om, bo w grze przeciwko nim zyskuje na znaczeniu:
- można ją zagrywać na drużyny wyjeżdżające z Carn Dum i Minas Morgul (darkhaveny)
- nie jest to detainment (a bodycheck z +1 może być śmiertelny)
- jeśli postacie wyjdą zwycięsko z tej walki, nic z tego nie mają (trofea, punkty) a karta zawsze ląduje w discard pile (co ma akurat znaczenie w dłuższych grach)

Oczywiście 8 prowess nie przeraża i bez "dopalenia" (gloom, wearines...a szczególnie "nothing to eat...") jest to raczej przeszkadzajka niż realne zagrożenie. (nietapująca postać z prowess 5 ma 27% na porażkę)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 14, 2005 14:16 
Offline
Scout/Ranger/Sage/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 30, 2004 18:33
Posty: 735
Lokalizacja: Warszawa
Wszyscy wiemy ze to 27% rosnie tak do 50%... :D
Karta rzeczywiscie mocna, moze sporo namieszac. Zwlaszcza jak sie ja polaczy z innymi "wojujacymi" hazardami.

_________________
Baruk Khazad! Khazad ai-menu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 14, 2005 14:54 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 965
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
A ja to raczej widzę jako kosa na Hobbitów. Jadą sobie cwaniaki ze Stealthem i myślą, że nic im nie grozi a tu łups! Fakt, że się raczej nie przekręcą, ale będzie to na pewno jakiś problem.
A co do minionów to rzeczywiście :x dochodzi fakt rzucania body przez brudasów (O&T). A tu to już jak wiemy loteryjka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 14, 2005 16:06 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 826
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
i to diabelstwo nie jest Unique! moim zdaniem całkiem niezła przeszkadzajka....

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 14, 2005 20:38 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1638
Lokalizacja: Warszawa
Gror napisał(a):
A ja to raczej widzę jako kosa na Hobbitów. Jadą sobie cwaniaki ze Stealthem i myślą, że nic im nie grozi a tu łups! Fakt, że się raczej nie przekręcą, ale będzie to na pewno jakiś problem.
A co do minionów to rzeczywiście :x dochodzi fakt rzucania body przez brudasów (O&T). A tu to już jak wiemy loteryjka.


a propo zabijania postaci pod Stealth'em...
na karice pisze ze: "No creature hazards may be played on his company this turn",
znaczy sie ze Ahunt'y mozna na takie druzyny zagrywac, tak samo jak od Ahunt'y juz w grze tez dostana, jak i od innych event'uw
mam racje?

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 14, 2005 21:16 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 826
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
mash..... niestety.
szkoda że nigdzie nie ma klaryfikacji odnośnie eventów które atakują, co by je uważać w tym momencie za kreatury.... (moje kochane Wrony nie pomagają!!)

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 14, 2005 22:24 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1797
Lokalizacja: Katowice
kfiadeg napisał(a):
mash..... niestety.
szkoda że nigdzie nie ma klaryfikacji odnośnie eventów które atakują, co by je uważać w tym momencie za kreatury....


Rzeczywiście - dziwaczne.

Cytuj:
(moje kochane Wrony nie pomagają!!)


Głupia sprawa, z tekstu wynika ,że wrony działają na ahunt - tylko co? Wracają ahunt na rękę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 14, 2005 22:41 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 821
Lokalizacja: Mount Doom
Wrony nei dzialaja na ahunty bo na wronach jest napisane hazard creature, a jak wiadomo ahunt to long event.

Moim zdaniem bardzo sluszne. Wrony sa i tka za dobre, jeszcze by mogly odganiac ataki na miejsce i wogole eventy. grrrrrr :evil:

Wrony nie sa unikalne i latwo zagrywalne, w wielu miejscach i moim zdaniem sa mega przesadzone (troszke jestem stronniczy, ale jak wygram z kfiadem to mi sie obiektywnoisc poprawi - narzie wrony mnie draznia ) :twisted:

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 15, 2005 1:24 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Wrony:
1. Anulują hazard creature attack
2. Przywracają na rękę creature's card.
Long-Event nie atakuje, ale generuje hazard creature attack. Punkt drugi nie musi nastąpić, jeśli nie ma creature's card.
Podobna sytuacja występuje przy karcie Riddling Talk - attack i creature's card, pierwsze anulowane, drugie odrzucane i chyba nikt nie sugeruje odrzucenia automatycznego ataku smoka (razem z kartą site'u - kompania wpada w otchłań).

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 15, 2005 10:07 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 965
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Konrad Klar napisał(a):
Wrony:
1. Anulują hazard creature attack
2. Przywracają na rękę creature's card.
Long-Event nie atakuje, ale generuje hazard creature attack. Punkt drugi nie musi nastąpić, jeśli nie ma creature's card.


O! I to jest profesjonalne rozwianie wątpliwości. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 15, 2005 11:53 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 826
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
hihihi, co ty na to Root??? :)))

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 15, 2005 18:32 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 821
Lokalizacja: Mount Doom
Zamiast wszechmocnego Bombadila, ktory jak by nie bylo jest dosc potezny, mamy wszechocne wrony ktorych sie nawet smoki boja !!!! ehhh

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 15, 2005 19:05 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 15:50
Posty: 821
Lokalizacja: Mount Doom
Jeszcze ma pytanie. Jak sie ma sprawa w przypadku kreatury ktora ma wiecej niz jeden atak ?

Wrony anuluja jeden atak, ale kolejne trzeba rozwiazac i dopiero kreatura wraca na reke czy anuluja jeden atak, a potem kreatura i tak znika (zostaje wrocona na reke) wiec nie ma reszty atakow ???

_________________
"All that is gold does not glitter. Not all those who wander are lost..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 15, 2005 19:23 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1797
Lokalizacja: Katowice
Według mnie przypadek drugi (niestety?)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 15, 2005 19:37 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Tak samo jak przy Ridling Talk i Ready To His Will.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL