Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest N gru 16, 2018 17:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: The Great Hunt
PostNapisane: Śr gru 21, 2005 15:30 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Czyli jak trochę uprościć sobie życie (skracając je innym).

Cytuj:
The Great Hunt
Alatar specific. Playable if you are Alatar and have at least 12 stage points. Your opponent reveals cards one at a time from his play deck or his discard pile (your choice). Any hazard creature revealed immediately attacks Alatar's company. This process stops when 5 creatures or all cards of the deck (or pile) have been revealed. Reshuffle play deck if used. Thereafter, your opponent discards face up. Whenever your opponent discards a creature during your turn, you may choose to have it attack Alatar's company instead. Cannot be duplicated.


i (CRF-Turn Sequence-Movement/Hazard Phase-Combat-Strike Sequence)

Cytuj:
There is time between the strike sequences to take actions that are otherwise legal.


Gdy zagrywa się The Great Hunt, jest akurat faza organizacyjna i można przekazać pomiędzy postaciami na site (w tym wypadku w walczącej kompanii) przedmiot. Każda walcząca postać może więc w tej samej walce użyć WormsBane'a czy Aiglosa.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 21, 2005 16:41 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 968
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Myślę, że to lekkie nadużycie.
Znów twórcy nie przewidzieli Twojej inwencji :lol:
Zresztą "normalnie" walka ma miejsce poza fazą organizacji i o czymś takim nie może być mowy. To, że akurat tą kartę (TGH) zagrywa się w fazie organizacji potraktowałbym raczej w sposób drugorzędny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 21, 2005 18:11 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Z trzeciej strony walka może się odbywać w site phase, podczas przyjmowania automatycznego ataku a kompania nie może wówczas wykonywać żadnych akcji nie oddziaływujących bezpośrednio na AA.
Z czwartej - w CvCC broniąca się kompania może robić jeszcze mniej, jako że nie jest to jej tura.
Wszystko zgodnie z jedną uniwersalną zasadą.
Piąte jest takie, że w większości wypadków zdecydowanie łatwiej jest pokonać kreaturę (zwłaszcza z body) jednej postaci niż kilku walczącym. Jeśli więc ktoś zdecydował się na polowanie kompanią w innym składzie, to pewnie dlatego, aby uniknąć innych "ubocznych efektów" zasad. Np.
CRF-Turn Sequence-Organization Phase-Organizing Companies:
Cytuj:
Company composition changes that you choose to make, including bringing a character into play, must all be done at the same time during the organization phase. During this time no other actions may be taken.


Czyli jeśli ktoś zdecydował się wydzielić Alatara do osobnej kompanii na czas polowania, nie może go później, w tej samej fazie, przydzielić do innej.
Nie jestem przekonany, że reguły muszą zawsze działać na niekorzyść gracza. ICE nie przewidziała wszystkich zagrań i nie ustaliła jedynie słusznych sposobów gry. Ale to chyba dobrze :?: .

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 21, 2005 18:25 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1805
Lokalizacja: Katowice
Kłóci się to (mowa o propozycji z pierwszego postu) oczywiście ze zdrowym rozsądkiem, ale jak to napisał pewien kolega na innym forum: "z czyim zdrowym rozsądkiem?"

Cytuj:
Czyli jeśli ktoś zdecydował się wydzielić Alatara do osobnej kompanii na czas polowania, nie może go później, w tej samej fazie, przydzielić do innej.

Alatar nie jest wydzielany do osobnej kompanii, tylko jest traktowany jakby był jednoosobową kompanią.


Ostatnio edytowano Śr gru 21, 2005 18:49 przez Jaded, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 21, 2005 18:43 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1647
Lokalizacja: Wałbrzych
Nie pytam czyim, ale co się kłóci? To o czym było w pierwszym poście? A przekazywanie przedmiotów denata do innych postaci podczas walki?
Nie jest pewne, czy ktoś już na to wpadł wcześniej, ale jeśli nie wpadł, to może właśnie dlatego, że się to kłóci ze zdrowym rozsądkiem.
Jako że dawno zrezygnowałem z tego ostatniego na rzecz zasad, podddaję pewne rozwiązania uwadze tych, którzy ze zdrowym rozsądkiem nie chcą się rozstać.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL