Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest N maja 27, 2018 21:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So mar 11, 2006 22:13 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1646
Lokalizacja: Wałbrzych
Jak zwykle w co któryś weekend, nieco o średnio praktycznych wynalazkach, nad którymi pracują w wolnych chwilach wałbrzyskie laboratoria.

Postać posiada hero Palantír of Amon Sul. Event o nazwie Fate of The Ithil-Stone został złożony i teraz Palantír of Amon Sul daje 2CP, jednak, jako że normalnie daje 3CP gracz zagrywa na niego w fazie M/H Free To Choose, co przy Gates of Morning redukuje CP o trzy - do -1CP (tekst Free to Choose nie wspomina o jakimś minimum). Przeciwnik zagrywa Bane of the Ithil-stone i CP wszystkich palantirów jest dublowane, tego do -2CP. Następnie zagrywane jest The Balance of Things i dla tej postaci Palantír of Amon Sul zostaje tym źródłem korupcji, dla którego CP zostają podwojone.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 12, 2006 15:26 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 964
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pytanie tylko czy najpierw modyfikacja z FREE TO CHOOSE czy z hazardów :?:
Bo jeśli to drugie to już nie będzie tak różowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 12, 2006 16:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1628
Lokalizacja: Warszawa
kolejnośc działania kart już lezacych na stole wybiera resource player

przedmiot moze chyba dawac minimalnie 0 punktów korupcji - pewnie nie ma tego nidzie w zasadach czy przepisach ale wnioskuje tak z klaryfikacji do Emerald of the Mariner; przy Balance'sie nie można podwioć jego +1 do rzutów na korupcje, broszka liczy sie jakby dawało 0 korupcji

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 12, 2006 17:29 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1646
Lokalizacja: Wałbrzych
CRF, Turn Sequence, Movement/Hazard Phase, General
Cytuj:
Annotation 26: If at the start of a player's movement/hazard phase, there are multiple effects in play such that their net effect depends on the order they are applied, the player who is currently not taking his turn (i.e., the hazard player) decides the order in which they are to be applied. Once this interpretation is established, all further actions are applied in the order they are resolved for the rest of the turn


To sądzę ma tu zastosowanie a nie np. zasady dot. akcji powodowanych przez pasywne warunki. Źródła korupcji, palantiri występują w grze stale i też efekty Bane, Balance, Fate są stałe - utrzymują się tak długo, jak karty te są w grze. Adnotacja 26 mówi właśnie o kolejności następowania takich efektów.
Dlatego, trochę po asekurancku, umieściłem przykładową sytuację w fazie M/H, aby efekty wchodziły w niej - w kolejności rozwiązywania się.

Inna rzecz, czy "are multiple effects in play such that their net effect depends on the order they are applied" to w ogóle dotyczy kart zagranych na target, jak Free To Choose. Czy jeśli na Bree zostaną zagrane kolejno Nature's Revange, Rebuild The Town, Mischief in Mean Way i znów Nature's Revange "the player who is currently not taking his turn (i.e., the hazard player)" ma decydować czym w tej chwili jest Bree?

Cytuj:
przedmiot moze chyba dawac minimalnie 0 punktów korupcji - pewnie nie ma tego nidzie w zasadach czy przepisach ale wnioskuje tak z klaryfikacji do Emerald of the Mariner


Nie wiem o jaką klaryfikację do Emerald of the Mariner chodzi. Jest zasada, która mówi, że wolne GI nie może być ujemne, ale ilość CP - nie znam takiej.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL