Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt sie 20, 2019 1:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 23, 2005 13:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Warszawa
ok to zagramy sobie innego dnia
moze ktos inny ma ochote dzis wieczorem pograc? kfiadeg? Gyg? root? Jaded? anyone?

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 23, 2005 16:57 
Offline
Wiedźma
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 29, 2004 13:58
Posty: 830
Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
mmmm!!! :) chętnie bym zagrał ale właśnie pędze na 4-deck game z Gadziną i Rootem :) swoją drogą - w gccg nie da sie multi rozgrywać?

_________________
"...Ugluk sprang forwards, and with two swift strokes swept the heads off two of his opponents."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 25, 2005 0:40 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Warszawa
heh
moja pierwsza gra talia na Helm of Her Secrecy nie skonczyla sie zbyt dobrze, chyba przegralem 1 do 30 :P
ale w koncu nie jest problem wyeliminowac bande rohanczyków (z Erkenbrand'em i Theoden'em na czele) za pomoca A Malady Without Healing
dla tych co karty nie kojaza:

Cytuj:
A Malady Without Healing
minion resource - short-event
Magic. Shadow-magic. Playable during the site phase on a non-Ringwraith, non-Wizard character at the same site as a shadow-magic-using character. Target character must make a corruption check modified by -1 followed by a body check (modified by +1 if tapped). If target character is a hero and is eliminated by these checks, you receive his kill marshalling points. Unless the shadow-magic-user is a Ringwraith, he makes a corruption check modified by -5.


te rzuty na body 6 Theoden'a i Erkenbrand'a to prawdziwa poezja, szczegulnie gdy sa tapnieci i maja przez to tak jakby body 5 przy tej karcie
pozatym nazgulowy hazard deck kiepskio dziala na minion'uw ale...
ale tuz przed koncem gry mialem na reku wszytsko co potrzebne - Helm of Her Secrecy x3 i Eowyn, brakowalo tylko zawalczyc z nazgulem i marzenie by sie spelnilo, ale przeciwnik 4 malady'ami zagranymi pod rzad (wyciaganymi za pomoca Akhorahil Unleashed) sprowadzil moja druzyne do stanu zera postaci i stweirdzilem ze chyba czas konczyc

z checia sprubuje ponowinie wykonac ten 'quest' wiec jesli ktos ma jutro (czyli w piatek 25 marca) chwilke zeby zagrac to ja praktycznie przez caly dzien jestem dostepny, wolalbym zaczac gre najpuzniej o 16 tak zebym nie musial sie klócic z bratem o komputer gdy wróci z pracy a bede nadal rozgrywal MECCG
jacys chetni?

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 25, 2005 2:24 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1068
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Ja jestem chetny, ale obawiam sie ze czas na gre znajde dopiero w sobote i to wieczorkiem (po 22) :-( Jesli mi sie uda to pokaze sie jutro na sieci i zobaczymy co da sie zrobic.

PS. A kto tak skopal Ci tylek Haywayman? Jakis rodak (forumowicz???) czy zagraiczniak ?

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 25, 2005 2:54 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Warszawa
obcokrajowiec
jak sie pewnie domyśliliście jego pomysl na talie bardzo podobny do tego który uskutecznial mój brat na ostatnim turnieju na jakim bylismy - czyli hazardy korupcja i resource'y tez korumpujace przeciwnika, tele ze Chris gral na Ren'a i molestowal ludzi Ren Unleashed'em (wszystkie postacie na site'cie Ren'a rzucaja na korupcje -2) a ten koles (nie pamietam nick'a) gral na Akhorahila i uzywal go do stania w miejscu i zagrywania Akhorahil Unleashed (wyciaga magic card z discard'u lub talii na reke)

bede sprawdzal mail'a i forum co jakas godzine pewnie wiec slac mi privy prosze albo pisac tu jesli ktos by chcial grac

nie wiem czy w sobote mi sie uda z dwóch powodów
- musialbym wywalczyc dostep do kompa
- jak zaczniemy grac o 22 to skonczymy pewnie o 2 w nocy (czyli tak jakby o 3 bo z soboty na niedziele sie czas przestawia), a rano przecie trzeba na Rezurekcję isc...

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 25, 2005 21:31 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1068
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Wlasnie sie okazalo ze mam dzis wolny wieczor. Jesli ktos ma ochote na partyjke MERPa to zapraszam do gccg.

PS. Wesolych swiat dla wszystkich ;-)

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 27, 2005 1:59 
Offline
Ranger/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 25, 2004 23:38
Posty: 199
Lokalizacja: Zabrze
Kurcze wszystko pieknie ladnie full screnn dziala, ale laczy sie z jakims klientem, i nie umie sie polaczyc, a pozniej wychodzi z programu:((.
Wiecie moze co da sie zrobic.Niestety informatyk ze mnie zaden :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 27, 2005 2:14 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1068
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Hmmmm, Maly, a mozesz dokladnie opisac co sie dzieje ? Tzn. co sciagnales, jak Ci sie zainstalowalo, co wpisywales itd ?

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 27, 2005 3:17 
Offline
Ranger/Diplomat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 25, 2004 23:38
Posty: 199
Lokalizacja: Zabrze
Juz wszystko dziala:))

Program mialem juz dawno sciagnitety ale jakos nie mialem serca zeby nad nim siedziec:)).No ale teraz swieta wiec trzeba;)

Ale dzieki Ciachu za pomoc:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 27, 2005 19:46 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Warszawa
czyli co?
dolaczysz do grona internetowych graczy MECCG?

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 28, 2005 15:56 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 31, 2004 0:01
Posty: 1813
Lokalizacja: Katowice
IIIha! Już chyba działa! Pokazują mi się stoły i kilku kolesi u góry. Co dalej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 28, 2005 16:22 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 23, 2005 19:00
Posty: 1068
Lokalizacja: Ligota k. Bielska-Białej
Co dalej ? Musisz zlozyc sobie jakas talie, zgadac sie z kims kto Cie nauczy grac i siadac do stolu :-)

_________________
Kiedy spać wszyscy poszli, w pościel lub na siano,
Gdy pogaszono światła, drzwi pozamykano,
Tom i Maggot usiedli, by wreszcie pogadać
O Kurhanach, o Wzgórzach i czy będzie padać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 28, 2005 23:23 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 25, 2004 0:00
Posty: 1656
Lokalizacja: Warszawa
no bardzo sie ciesze
mamy juz calkiem pokazne grono osób które moga grac przez net
ktos chetny do zagrania jakos we wtorek czy srode? mam te dni wolne wiec jestem dostepny przez caly dzien - i'm wczesniej bysmy zaczeli grac tym lepiej

_________________
Going ever under dark,
Having the clouded sky above me -
And pale nothingness beneath me,
I see a light in the distant darkness,
It beckons me in and I accept its invitation...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 29, 2005 8:54 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 20, 2004 9:12
Posty: 973
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Ja też coś tam próbowałem pod kuratelą Ciacha w sobotę, ale jeszcze daleko mi do biegłości.
Jeśli jednak dziś tam będziecie to chociaż wykorzystam to może do nauki :) i zadawania głupich pytań :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 29, 2005 11:21 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lis 19, 2004 9:28
Posty: 402
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Gror napisał(a):
Ja też coś tam próbowałem ... w sobotę. Jeśli jednak dziś tam będziecie to chociaż wykorzystam to może do nauki :) i zadawania głupich pytań :P


Ty lepiej czytaj co masz czytać, a nie zajmujesz się niepoważnymi rzeczami :evil: :evil: :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL